Vastaus aiheeseen: Baltiaj Esperanto-Tagoj (BET)

Keskustelut Sekalaista Baltiaj Esperanto-Tagoj (BET) Vastaus aiheeseen: Baltiaj Esperanto-Tagoj (BET)

    Mikanjo
    Osallistuja

    Kiitos kokemustesi jakamisesta!

    Tavoitteeni on osallistua juuri tänä vuonna BETiin, sillä en pysty osallistumaan EAF:n kesäkurssille Raisiossa. Olin vain epävarma BETin ”toimivuudesta”. Kesäkursseilla olen ollut kahtena viime vuonna ja tykännyt niistä valtavasti.

    0
    0